dimarts, 14 d’octubre del 2008

MES CRIDAT?





Mes cridat? jo te sentit segur
segur que no ho es fet ? un segon al teu pensament
L'he sentida,m'he esgarrifat ,segur que s'et escapat
volies tenir-me aprop? potser.. massa no ,massa a prop
tot destorba ,les roses son oloroses però massa enfarfeguen
la musica enamora ,però massa ensordeix
Eps...ara si ,ara te sentit,la veu clara i neta
volies res ?me ho diries oi cel
saps que sempre i soc, sempre esperant
aferrada a la punta de la lluna assentada
esperant que miris a dalt i mi vegis.
somric? clar que somric ,per tu sempre ho faré
tot i per dins morir,perquè no m'és vist.. a mi,
nomes es vist la meva ombre sobre la lluna
fa fred oi cel?portem el teu caliu ,i abraçam
potser no podràs fer-ho molt mes temps
la lluna diu que peso massa,i ella ja es vella
per sostindre un altre vella enamorada

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Passo estones mirant la lluna. Sempre ho faig i m'agrada fer-ho. Em relaxa, m'encisa, m'enlluerna dolçament acariciant-me els ulls. I fins i tot la veig somriure. Tant li fa si es plena o en quarts. Misteriosa dama de la nit que em vicia. Quan el sol es desvetlla ella s'amaga per no interferir, però hi és. Sempre hi és. Allà dalt, esperant-me.

Aneris ha dit...

sempre espera ..la lluna ,llunatic
:-)