dissabte, 22 de novembre del 2008

A lLA VORA DEL FOC



A la vora del foc ,estem abraçats l'un amb l'altre
encara queden guspires de brases enceses
i ens anem mira'n els ulls amb el reflexa dels colors del foc
brillen de felicitat ara que ens em retrobat
massa temps passat separats ,em faltava la calor
de les teves mans,a poc a poc enfilem amb confiança
tot el que em anat deixa'n passar ,les confidensies a cau d'orella
els mals ensurts del passat i les nostres pors d'estar plegats
finalment,m'adormo al teu pit ,sentin la teva suau respiració
m'ha compassa la son ,dormirem tranquils s'aven que junts
em la llibertat dels nostres cors ,que es retrobarem
cada cop que ens sentim sols ,siguem on siguem
el prim fil dels sentits ens va unir
per donar-nos la manera de trobar-nos
al mateix camí ,que varem deixar fa molt
ell segueix allà,el varem construir plegats
per tornari cuant la fred i les foscors ens envolten